Stanje depresije

kraj
Uskoro če 4 godine od covid cirkusa.

Ta situacija mi je otvorila oči.

U naivnoj nadi, sa puno entuzijazma i energije sam djelio sa ljudima svoje novo-staro znanje, da bi i drugima otvori oči, i nekako pomogao kolektivnoj svjesti (društvu) da napredujemo svi skupa u neki bolji svijet.

Bio sam tvrdoglav, neumoran, i naivno uvjeren da su promjene moguče.

Na žalost, oči su mi se sve više i više otvarale, vidio sam i još vidim puno stvari koje mnogi niti ne istražuju a kamoli da bi ih razumijeli.

Bio sam ponižavam, ismijavam bezbroj puta od puno ljudi, a najteže me je pogodilo kad je to bilo od nekoga od koga nisam očekivao.

Sve skupa me je toliko dotuklo, da sam evo na kraju izbrisao sve profile sa kojma sam baratao, a evo i razmišljam da i ovaj blog ukinem.

Jedan moj profil na facebooku nisam mogao ugasiti, jer nemam pristup, pošto je bio povezan sa jednim brojem telefona kojeg više nemam. Tako da taj profil, i još jedan na telegramu je ostao “aktivan” jer jednostavno ne mogu izbrisat, pošto su vezani na brojeve telefona koje više nemam.

Zadnje vrijeme sam totalno bez energije, tj, opčenito bez volje za životom, zato mi i dolaze najcrnije misli. Kad više ne vidiš smisla, nemaš volje, ništa te ne usrečuje, o čemu da drugom razmišljam, nego o smrti, tj. životu nakon smrti.

Iako me straši ta situacija, iako je u svakom pogledu neizbježna svakom od nas, sa druge strane me privlači, tj. zanima me šta se događa poslije.

death-clock.jpg

Ali nekako imamo usađeno u tu našu tintaru (glavu) da je samoubistvo nešto šta ne bi trebali uraditi. Kosi se sa vjerom, iako nisam vjeran, i šta ja znam  sa čime još. Tko odlučuje šta je ispravno ili ne? Na kraju je to moj, tvoj izbor i ničiji drugi.

Promijenit se neče ništa, sve ovo je jedna velika iluzija neke realnosti. Živim, a ne znam više niti sam zašto.

Uglavnom, pišem još tu da se oprostim od vas koji ste me pratili, čitali. Ne vidim više smisla u ovome, ustvari, u bilo čemu.

Bilo je lijepo vjerovati, nadati se, al na kraju kad se probudiš, vidiš da je sve to uzalud.

Najteže je mijenjat sebe. A kamoli koga drugog.

Nakon toliko godina mog života, raznih uspona i padova, čovjek se umori. A još kad shvatiš di živiš… Zato..nemojte se budit, ostanite u neznanju, vaše je kraljevstvo nebesko.

Šta više znaš, to ti je slabije.

Dobro je reka jednom jedan. Narod je glup.

Moj dodatak, da, narod je glup, i svaki dan se radi na tom da ostane glup.

Dumb And Dumber

4 comments

  1. Oj! Si že kdaj pomislil, da to tvoje trenutno stanje morda sploh ni tvoje, ampak je inducirano od zunaj. Dobro veš, da imajo že dolgo cel arzenal tehnologije in so sposobni vplivati na stanje psihe in telesa kogarkoli od nas, ne samo pri pičenih. Je precej nenavadno, da se v zadnjem času cel kup ljudi čisto iznenada umika, domnevno zaradi obupanosti nad stanjem človeštva – jaz pravim, da to ne more biti slučajno, ampak na-ključ!

    Tudi jaz imam poln kufer fb, že od vsega začetka, a to je zgolj medij (lahko tudi zelo koristen, če ga daš na filter) za pridobivanje informacij in medsebojno ozaveščanje, hkrati pa tudi za naše medsebojno spodbujanje, kar je še posebej zelo pomembno. Stanje človeštva in še posebej “ljudi” pa sploh ne omenjam, obupno, a niti pod razno to dejstvo ni vredno, da si s tem znižujemo svojo lastno energijo, v končni fazi je zgolj vsak sam zase odgovoren, torej mora vsak pri sebi prevzeti odgovornost za pospravljanje lastnega “podstrešja”…

    Nikar ne misli, da nisi pomemben. Ti si zelo pomemben, ti si nepogrešljiv. In imaš velik talent, še posebej pa karkoli posredovati naprej v govorni obliki. Nikoli ne boš izvedel, komu vse si pomagal odpreti oči. In vse potrebuje svoj čas! Ne bo jih množica, kajti množica, večina človeštva oz. “človeštva”, po mojem mnenju in dosedanjih izkušnjah, najbolj verjetno ne bo nikoli odprla oči, pač niso sposobni oziroma večina njih preprosto nočejo, to je njihova odločitev in njihova odgovornost, preko tega pač ne moreš. Tvoja dolžnost, in dolžnost vsakogar od nas, je, da, tako kot smo mi prejeli ta vedenja, smo tudi mi to dolžni posredovati naprej drugim, da jim pomagamo videti, kako dejansko stojijo stvari, vsak na svoj način, v okviru svojih sposobnosti – kako bo pa kdo to sprejel, to pa ni na nas, ampak na tistih, ki to ponujeno roko sprejmejo ali pa ne. To je njihova odgovornost.

    Če lahko, potem ne zapiraj svojega bloga, tudi če zdaj ne boš dodajal ničesar novega… morda pa si bo kdo kdaj lahko s to tvojo zbirko, knjižnico informacij, kaj pomagal naprej. Pusti ta vrata odprta, če lahko.

    “Ljudi”, ki ti žrejo kri in energijo, se pa izogni v velikem loku, na tak ali drugačen način jih lahko blokiraš, saj tega res ne rabiš, najbrž je med njimi tudi cel kup plačancev… Oni niso pomembni, ampak si ti, in tisti, ki so ti najdražji, pa ljudje z vestjo, ne pa bioroboti…

    Ne vem sicer, kdo te je tako prizadel, samo sklepam lahko, da morda kdo od bližnjih, kajti, po mojih izkušnjah, te nihče ne more tako fatalno prizadeti kot te lahko najbližji… Ampak, jasno, nimam pojma.

    To “tvoje” trenutno stanje je trenutno, lahko traja nekaj časa, lahko traja precej časa, vendar vse mine, pa tudi NIČ in NIHČE ne more nikoli biti vreden, da si kar sam uničiš svoje zdravje in življenje. In ne pozabi, tu sta tvoji psički, onidve zagotovo nista ničesar zakrivili, ne zapusti ju po svoji krivdi na cedilu, kot da nista vredni tega, da se živi že “samo” zanju, onidve vlagata vse svoje upe, zaupanje in veselje do življenja vate. Onidve zagotovo verjameta vate.

    Lahko si pa (pod nujno) vzameš čas popolnoma zase (in zanju), in se vsaj za določen čas, kolikor bo pač treba, malo bolj ogradiš od zunanjega dogajanja… Daš malo možgane na pašo, morda ne misliš ničesar, samo opazuješ dogajanje v naravi in se nalezeš tega miru, greš na sprehode v naravo, kasneje pa delaš še osebne analize, predeluješ stvari in jim končno po določenem času najdeš svoje mesto, da lahko potem spet greš naprej svojo pot, živiš svoje življenjsko poslanstvo, kakršnokoli že je.

    Vzemi si čas! Mnogo časa, zase, potrebuješ ga

    Osti jarej!

    Liked by 4 people

  2. jasno ( to so boji v moji notranjosti..), vem pa, da bom na “pravi strani”. Katera pa je prava? Tista, ki je spisana zame.

    Andrija, Mate, (napisal si :”Živim, a ne znam više niti sam zašto.”)…E, živiš in živim, da ugotoviš/im.. zakaj!

    Prosim, javi se. Hvala ti.

    Všeč mi je

  3. ah…izginilo za 3 A4 teksta :(((( Nisem prav kopirala, a sedaj ne bom znala več napisat, kakor sem, saj je bilo mnogo in široko razmišljanje. Bom pa samo to…HVALA Tihi, ker je vse tako lepo ubesedila in hahaah…Tiha, morda pa je na-kluč, da je moj tekst izginil ali pa so posegle vmes one sile, o katerih te čase mnogo razmišljamo. Skriptirana realnost…..

    Všeč mi je

Komentiraj